Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

صحبت های سیامک عباسی درباره اولین کنسرت

صحبت های سیامک عباسی درباره اولین کنسرت

اولین کنسرت سیامک عباسی شب گذشته در دو سانس در سالن میلاد تهران برگزار شد. در ادامه صحبت های سیامک عباسی در رابطه با اولین تجربه اجرای زنده خود که به تازگی در پیج اینستاگرامش منتشر کرده است را بخوانید.

وی با انتشار عکس بالا در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

بعد از هفت سال بالاخره طلسم شکست. بالاخره با شما همصدا شدم. احساس مى کنم تازه از دیشب زندگى هنریم شروع شد. ممنون که از اونایى که اومدن، جاى همه دوستانى هم که نتونستن بیان خالى بود. تازه مزه ى اجراى زنده رفت زیر زبونم. تا دیشب استرس داشتم و نگران بودم، اما الان دیگه عجیب مشتاق دیدن دوستانى هستم که قراره شنبه، سوم مهر میزبانشون باشم.
این هم عکس من، دیگه دنبالش نگردید .. ممنونم از مدیریت شرکت آواى هنر، جناب آقاى جلیل پور بابت تمام زحماتشون، و بابت این چند سالى که پیگیر حل مشکلات من بودن تا بالأخره اتفاق دیشب رقم بخوره. ممنونم از کادر اجرایى شرکت آواى هنر و همچنین صمیمانه ممنونم از اعضاى گروهم که رفیقانه و دلسوزانه همراهیم کردن

امیر عظیمى: سرپرست گروه، پیانیست و ویولونیست
مسعود کیانى: نوازنده ى درامز
آرین کشیشى: نوازنده ى گیتار بیس
نوید رهبر: نوازنده ى کیبرد و پیانو
هادى سالارى: نوازنده ى گیتار آکوستیک و الکتریک
مهران اسلامى: نوازنده ى گیتار الکتریک و نایلون
سعید امینى: نوازنده ى گیتار نایلون
بابک صفرنژاد: نوازنده ى هارمونیکا

مى ریم که وارد مرحله جدیدى از کار هنرى بشیم
شنبه منتظرتونم
خوشبختیتون آرزومه

موزیک ترکی