Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

گزارش کنسرت 24 اسفند همدان + عکس

گزارش کنسرت 24 اسفند همدان + عکس

سیامک عباسی در آخرین کنسرت خود در سال 96، پنج شنبه 24 اسفندماه مهمان مردم همدان بود که با استقبال خوب مردم این شهر همراه شد. در ادامه گزارش سایت موسیقی ما را از این کنسرت بخوانید.

موسیقی ما - شهر همدان در آخرین روزهاى سال ٩٦ میزبان گروه «خوشبختى» به سرپرستى و خوانندگى «سیامک عباسى» بود. او که کنسرت خود را با عشقِ دور آغاز کرده بود در ادامه شب پرخاطره‌ای را براى مخاطبانش رقم زد. عباسى در ادامه سراغ دو آهنگ خاطره‌ساز خود یعنی وقتى دلت شکست و  فرشته پاک رفت که به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. عشق، خوبه حالِ من، شهرِ بارونى، شب قبل بهار، خوشبختیت آرزومه، دلفریب، دچار، تو که نیستى، تورو دوست دارم، کوه، بهترین وقت و ریمیکس خوشبختیت آرزومه دیگر قطعاتى بودند که در کنسرت ٢٤ اسفند سیامک عباسى اجرا شدند.
 
از نکات ویژه این اجرا مى‌توان به کیفیت بسیار مطلوب صدا اشاره کرد. مهرآفرین آهنگ، اخیراً اقدام به تهیه تجهیزات صدابردارى روز دنیا کرده است که خود مى‌تواند قدمى بزرگ براى احترام و تکریم مخاطب و تلاش براى بهبود کیفیت اجرا باشد. همچنین برگزاری این کنسرت در شهر همدان که در سه سال گذشته هیچ کنسرتى را میزبانى نکرده بود ، مى تواند فتح بابى براى کنسرت هاى دیگر باشد.
 
مسعود کیانى (درامز)، آرن خاچاطوریان (پرکاشن)، فرید مهاجرپور (پیانو و کیبورد)، آرتور آواساپیان (کیبورد و ساکسوفون)، مهران اسلامی (گیتار الکتریک)، شروین شهبازی (گیتار نایلون) و همایون خلیلی (گیتاربیس) اعضای گروه خوشبختی به خوانندگی و سرپرستی سیامک عباسی بودند. این برنامه در شهر همدان به همت شرکت «مهرآفرین آهنگ» برگزار شد.

در ادامه با مراجعه به هر یک از لینک های زیر می توانید گزارش تصویری این کنسرت را مشاهده کنید.

گزارش تصویری سایت موسیقی مـا

گزارش تصویری مــوسیقـی ایـده آل

گزارش تصویری رسانه نـــــــــــــــوا

گزارش تصویری محمـد امین نجفـی

گزارش تصویری متین باب الحوائجی

موزیک ترکی