Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

دانلود آهنگ توفان زندگی شاهین امیری

دانلود آهنگ توفان زندگی شاهین امیری

آهنگ جدید شاهین امیری به نام توفان زندگی با آهنگ و تنظیم سیامک عباسی منتشر شد. در ادامه می توانید این آهنگ را بشنوید و لذت ببرید.


توفان زندگی

توفان زندگى، بال و پرم رو بست
عشقُ ازم گرفت، قلب منو شکست
آوار خستگى، هى ریخت رو سرم
اما دلم نذاشت سمت کسى برم
مغرور بودم و دنیا منو ندید
روزاى تلخ من، از راه مى‌رسید
دیروزمون که رفت، امروزمون که سوخت
دنیاى لعنتى آینده رَم فروخت
از هم جدا شدیم، تقصیر ما نبود
اى کاش راه ما از هم جدا نبود
حالا به یاد تو، از خاطره پُرم
هر چند تا ابد از عشق دلخورم
مغرور بودم و دنیا منو ندید
روزاى تلخ من، از راه مى‌رسید
دیروزمون که رفت، امروزمون که سوخت
دنیاى لعنتى آینده رَم فروخت
مغرور بودم و دنیا منو ندید
روزاى تلخ من، از راه مى‌رسید
دیروزمون که رفت، امروزمون که سوخت
دنیاى لعنتى آینده رَم فروخت

موزیک ترکی