Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

هزار صدا با داوری سیامک عباسی برگزار می شود

هزار صدا با داوری سیامک عباسی برگزار می شود

ساعت ۱۵ پنج شنبه ۱۷ اسفند، آخرین برنامه بخش پاپ هزارصدا در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و آخرین فینالیست برای انتخاب بهترین خواننده سال ۹۶ معرفی می‌شود.

سیامک عباسی، حسین غیاثی و امین قباد داوران این برنامه‌اند و بررسی کارشناسی آثار شرکت‌کنندگان و انتخاب بهترین‌ها را به عهده دارند. عباسی و غیاثی درفینال سال گذشته هزارصدا به عنوان داور در این برنامه حضور داشتند و امین قباد نیز، پیش از این، یک بار خواننده مهمان این برنامه بوده است.
یکی از اتفاقات ویژه این دور از برنامه هزارصدا، اجرای امید افخم به عنوان خواننده مهمان است. امید در هزارصدا به جامعه موسیقی معرفی و بعد به عنوان خواننده برتر سال ۹۵ انتخاب شد. اجرا در برنامه‌ای که سیامک عباسی هم کارشناس آن بود باعث آشنایی آنها شد و افخم پس از آن، در کنسرت آنپلاگد سیامک عباسی که به نفع زلزله‌زدگان در مجتمع کورش برگزار کرد، همراه این چهره مطرح موسیقی اجرای خوبی داشت و حالا، در این برنامه به عنوان خواننده مهمان، سه قطعه از آثار تازه خود را با یک گروه حرفه‌ای اجرا خواهد کرد. نکته جالب در مورد امید آن است که او پیش از این به خوانندگی در مترو مشغول بوده و در چند دور از برنامه هزارصدا که حضور پیدا کرد هم این نکته را اعلام کرده است.
این برنامه در ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۱۷ اسفند برگزار خواهد شد.
هزارصدا برنامه‌ای برای معرفی چهره‌های تازه موسیقی‌ست که هر ماه دوبار و در دو بخش پاپ و سنتی برگزار می‌شود. مدیر و مجری این برنامه، آرش نصیری، روزنامه‌نگار حوزه موسیقی‌ست.
بنابر اعلام مدیر هزارصدا، آخرین برنامه در بخش سنتی نیز چهارشنبه بیست و سوم اسفندماه برگزار خواهد شد و بااین دو برنامه پرونده این برنامه در سال هزارصدا بسته شده، فینال هر دو بخش نیز نیمه دوم فروردین و نیمه اول اردی‌بهشت سال ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

موزیک ترکی