Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

کنسرت تهران سیامک عباسی - ۲۹ آذر ۱۳۹۸

کنسرت تهران سیامک عباسی - ۲۹ آذر ۱۳۹۸

کنسرت باشکوه سیامک عباسی ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸ طی دو سانس در سالن همایش ایرانیان تهران برگزار می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت به ادامه مراجعه کنید.


رویداد: کنسرت سیامک عباسی - تهران
تاریخ:
۲۹ آذر ۱۳۹۸

ساعت: ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰
مکان: تهران، سالن همایش ایرانیان  [ گوگل مپ ]

زمان این اجرا به پایان رسیده است.


توضیحات سیامک عباسی درباره این کنسرت:

خب براتون بگم از برنامه های این کنسرت. بعد از چندین ماه دارم کنسرت برگزار می کنم و همه فکر و ذکرم این بوده که کنسرت متفاوتی بشه. 

1 - توی این کنسرت ارکستر زهی ما رو همراهی می کنه و کلی نوازنده ی خفن خواهیم داشت، چه نوازنده های پاپ مون و چه نوازنده های زهی مون. شب باشکوهی خواهد بود.

2 - من توی این کنسرت 20 تا آهنگ اجرا می کنم، برنامه رو یه کم زودتر استارت می کنیم که وقت داشته باشیم همه آهنگ ها رو بزنیم. قطعا هم جوری زمان بندی می کنیم که زیر 110 دقیقه اجرا انجام بشه و زیاد طول نکشه که خسته کننده بشه. کار نیکو کردن بهتر از پُر کردن است دیگه. جمعه هم هست تو ترافیک نمی مونید.

3 -برخلاف همیشه، این بار لیست آهنگ هایی که اجرا می کنیم رو براتون منتشر می کنم. سعی کردم محبوب ترین آهنگامو انتخاب کنم براتون، نه صرفا آهنگ های اصطلاحاً کنسرتی. هم آهنگ های نوستالژیک، هم آهنگ های ارکسترال، هم آهنگ های جدید، هم آهنگ هایی که تا حالا تو هیچ کنسرتی اجرا نکرده م. یعنی این کنسرت خیلی شدید سیامک طوریه. عباسی بازا از دست ندن 😉😍

4 - برای این کنسرت چندتا ساز ویژه و جدید تهیه کردیم که صدادهی گروه مون رو به شدت تمیزتر و استانداردتر میکنه. به خصوص ساز درامز. صدادهی این کنسرت به طور ویژه ای با همه ی کنسرت های داخلی متفاوت خواهد بود. حالا خودتون تشریف میارید و متوجه تفاوت کیفیت خواهید شد.

5 - قطعا ترتیب اجرای آهنگ ها اینجوری نیست. ولی آهنگ ها اینان. از «آخر پاییز» نگم براتون 😍

1- سقوط
2- عشق دور
3- دریاچه نمک (ارکستر زهی)
4 - روزهای خوب (ارکستر زهی)
5- من انتخاب شدم
6- دچار
7- خوشبختیت آرزومه (ارکستر زهی)
8- فرشته پاک
9- وقتی دلت شکست
10- دیوونگی (ارکستر زهی)
11- شهر بارونی (ارکستر زهی)
12- تو که نیستی (ارکستر زهی)
13- دلفریب
14- عشق (ارکستر زهی)
15- من دیوانه نیستم (ارکستر زهی)
16- ادامه بده
17- عکس (ارکستر زهی)
18- پناه (ارکستر زهی)
19- ببین چقدر دوست دارم 
20 - آخر پاییز (ارکستر زهی) - به زودی

استوری 24 آذر سیامک عباسی و اضافه شدن دو آهنگ به لیست بالا:

کلی پیام گرفتم در مورد آهنگ های «کوه» و «ترانه ای برای سال ها بعد». خواستم اطلاع بدم که چشم «کوه» رو با ارکستر و  «ترانه ای برای سال ها بعد» رو با پیانو اجرا می کنیم. دیگه هرچی شما بگین. چه شبی بشه.

21- کوه (ارکستر زهی)

22 - ترانه ای برای سال ها بعد (پیانو)

موزیک ترکی