Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام آخر پاییز

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام آخر پاییز

آهنگ جدید سیامک عباسی به نام آخر پاییز را با کیفیت اصلی و لینک مستقیم از وبلاگ هواداران دانلود نمایید. 


 

متن ترانه آخر پاییز 

می‌دونی از تو توو قلبم یه جای خالی، یه حسِ کشنده مونده هنوزم
برای اینکه نمیرم، برای اینکه نبازم، یه عکس خنده، یه برگِ برنده مونده هنوزم

یه عکس از اون شب خوبی که حتی فکر نکردم قراره خاطره‌هاتو یه عمر اشک بریزم
قرار شد که تو از من فقط یه عکس بگیری، نه زندگیمو عزیزم، نه زندگیمو عزیزم

خراب شد همه دنیام، اگه بیای قراره چیو دوباره بسازی؟
فقط قراره به یادت غمامو جشن بگیرم، شبای خاطره بازی

خراب شد همه دنیام، اگه بیای قراره چیو دوباره بسازی؟
فقط قراره به یادت غمامو جشن بگیرم، شبای خاطره بازی

تو رو به یاد میارم با هر چی از تو ندارم، با حرفایی که نگفتم
توو بغضِ آخرِ پاییز، من اتفاقِ یه برگم که از درخت میوفتم

یه عکس مونده از اون شب که عشق زنده بمونه، ولی محاله یه روزی
یه عکس ساده بتونه تو رو به من برسونه، تو رو به من برسونه

یه عکس مونده از اون شب که عشق زنده بمونه، ولی محاله یه روزی
یه عکس ساده بتونه تو رو به من برسونه، تو رو به من برسونه

خراب شد همه دنیام، اگه بیای قراره چیو دوباره بسازی؟
فقط قراره به یادت غمامو جشن بگیرم، شبای خاطره بازی

خراب شد همه دنیام، اگه بیای قراره چیو دوباره بسازی؟
فقط قراره به یادت غمامو جشن بگیرم، شبای خاطره بازی

 


ترانه سرا: حسین غیاثی
آهنگساز و تنظیم کننده: حسام ناصری
میکس و مستر: آرش پاکزاد
ابوا: حسام صدفی نژاد
گیتار: فرشید ادهمی
ویولن: امین عطایی
نقاشی: کیاوش پارسا
ناشر: مهرآفرین آهنگ
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۲۸

 

موزیک ترکی