Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

صحبت های علی ضیا در مورد کنسرت سیامک عباسی

صحبت های علی ضیا در مورد کنسرت سیامک عباسی

کنسرت سیامک عباسی شب گذشته برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر برگزار شد. علی ضیا مجری توانمند صدا و سیما نیز به عنوان مهمان در این کنسرت حضور یافت. وی در مورد این کنسرت یادداشتی را در سایت موسیقی ما منتشر کرده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

موسیقی ما - خوشحالم که «سیامک عباسی» پس از سال‌ها فعالیت هنری و چند سال سکوت، اکنون با طی‌شدن مراحل قانونی روی صحنه می‌درخشد و اولین حضورش در جشنواره موسیقی فجر هم اتفاق خوبی بود. این اولین بار بود که در کنسرت او حاضر می‌شدم اما آهنگ‌های سیامک را دوست دارم و خیلی از آنها را هم حفظ هستم. در کنسرت شب گذشته خودش و «امیر عظیمی» درخشان و خوش‌انرژی ظاهر شدند. اما به نظر من اعضای ارکستر این خواننده یکی از مهم‌ترین نقاط قوت کنسرت‌هایش به شمار می‌روند. یک بار سر تمرین آنها حاضر شدم و دیدم که اعضای گروه سیامک خیلی همدیگر را دوست دارند و این اتفاقی است که اهمیت ویژه‌ای دارد. همدلی و رفاقت خوبی در ارکستر وجود دارد و اینکه امیر عظیمی توانسته یک تیم پرانرژی و قدرتمند درست کند، مفید و مهم است. همچنین به نظرم نوازنده‌های گروهش از بهترین‌ها هستند و اگر بهترین نبودند، انتخاب نمی‌شدند.

من آلبوم سیامک عباسی را دوست داشتم و از بازخورد مردم در کنسرت هم مشخص بود که آنها هم این قطعات را دوست داشته‌اند. ما بیشتر آهنگ‌های اسلو از سیامک شنیده‌ایم ولی او در خواندن کارهای شاد یا ریتمیک هم توانمند است و فوق‌العاده ظاهر می‌شود. با توجه به همین توانایی‌های او در ساخت قطعات متنوع و خوب مطمئن‌ام که اتفاقات بسیار خوبی برایش رخ خواهد داد. امیدوارم آلبوم‌های جدید و تک‌آهنگ‌های فوق‌العاده و ریتم‌ها و ملودی‌هایی که همه دوست دارند از او بشنوند را منتشر کند و امیدوارم روند برگزاری کنسرت‌هایش را هم همین‌طور با قدرت پی بگیرد.

موزیک ترکی