Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

امیر عظیمی از سیامک عباسی جدا شد

امیر عظیمی از سیامک عباسی جدا شد

امیر عظیمی رهبر ارکستر ، نوازنده و آهنگساز و تنظیم کننده تعدادی از آثار سیامک عباسی 4 خرداد با انتشار پستی در اینستاگرام از گروه سیامک عباسی جدا شد. متن کامل مربوط به پست وی را در ادامه مطلب بخوانید.

امیرعظیمی - 4 خرداد 1396 :

بعد از گذشت نزدیک به یک سال از شروع تمرین ها و فعالیت با گروه به عنوان سرپرست (یا همون رهبر ارکستر)، تنظیم کننده و نوازنده، به دلیل شرایط م، تصمیم گرفتم گروه رو ترک کنم. اولین لحظات روز تولدم بعد از اجراى تهران هم این طور گذشت که با بچه هاى گروه حرفام رو زدم و ازشون بابت سخت گیرى هام معذرت خواهى کردم و از همگى خیلى ممنونم که توى این راه به هر شکلى صبورى کردند و سعى کردند همه جوره بهترین شون رو عرضه کنند تا شما لذت ببرید.
جا داره از تماشاچى هاى فهیم شهرهاى تهران، بندرعباس، رشت، سارى، اهواز، اصفهان، شیراز، بجنورد، آبادان و همه ى شهرهاى دور و نزدیک که خودشون رو به سالن اجرا رسوندند تشکر کنم، و همچنین از لطف تمام عکاسان عزیزى که صحنه اى از خاطرات ما رو ثبت کردند و عواملى که پا به پاى ما از جون و دل گذاشتند قدردانى مى کنم.
اگر کوتاهى توى کنسرت ها بود به نوبه ى خودم معذرت مى خوام. بالأخره اجراى زنده توى ایران سختى هاى همیشگى خودش رو داره.
و در آخر باید عرض کنم که کامنت ها و پیام هاى محبت آمیزتون خستگى همه ى اجراها رو از تن مون به در کرد.
واقعاً ممنونم.
سلامتى و موفقیت و شادى همه ى شما عزیزان و دوستان و همکاران م رو از خدا مى خوام.
دوست تون دارم.
#امیرعظیمى
#آهنگساز، #تنظیم کننده ، #نوازنده
پ.ن: لطفاً اگر سؤالى در مورد زمان اجراهاى بعدى سیامک بود حتماً از صفحه ى خودش پیگیرى کنید.💐
جاى تیم صدا و نور و عوامل پشت صحنه بسیار توى عکس خالیه ❤️

موزیک ترکی