Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام ببین چقدر دوست دارم

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام ببین چقدر دوست دارم

آهنگ جدید سیامک عباسی به نام ببین چقدر دوست دارم را با کیفیت اصلی و لینک مستقیم از وبلاگ هواداران دانلود نمایید. 


متن ترانه ببین چقدر دوست دارم

به جاى من نفس بکش
که زنده ام براى تو
که قلب من مى گیره بى هواى تو

بمون بمون
به خاطر تموم خاطراتمون
قد یه پلک نبینمت
دلتنگ مى شم بمون

من عاشق همین نگاه عاشقونه ى تو مى شم و
فقط ببین چجورى واسه تو دیوونه مى شم و
ببین چقد دوسِت دارم

براى عشق تو
غرورمو شکستمو
فقط براى عشق تو چشامو رو تموم دنیا بستمو
ببین چقد دوسِت دارم

محاله که ازت بی خبر بشم
به خاطر توئه نفس که مى کشم
دوباره بى هوا منو صدا بزن
به خاطر توئه صداى قلب من

من عاشق همین نگاه عاشقونه ى تو مى شم و
فقط ببین چجورى واسه تو دیوونه مى شم و
ببین چقد دوسِت دارم

براى عشق تو
غرورمو شکستمو
فقط براى عشق تو چشامو رو تموم دنیا بستمو
ببین چقد دوسِت دارم

 


ترانه سرایان: حسین غیاثی و حمیدرضا یوسفی
آهنگساز: آصف آریا
تنظیم کننده: شجاعت شفاعی
میکس و مسترینگ: محمد فلاحی
گیتار: کیان دارات
ساکسفون: هومن نامداری
طراح کاور: مسعود رئیسی
تاریخ انتشار: 1397/02/01

تیتراژ برنامه شفا - شبکه دو

موزیک ترکی