Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

گزارش کنسرت 29 شهریور 1395

گزارش کنسرت 29 شهریور 1395

سیامک عباسی 29 شهریور ماه برای نخستین بار به روی صحنه رفت و آهنگایی را به صورت زنده اجرا کرد. این کنسرت در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد و سیامک عباسی بعد از چندسال کار حرفه برای نخستین بار چهره خود را به طرفداران نشان داد.

سانس اول کنسرت با اجرای آهنگ «فرشته پاک» آغاز شد و سیامک عباسی با تشویق بی امان هواداران به روی صحنه رفت تا برای نخستین بار چشم هواداران به جمال وی روشن شود! در ادامه این سانس سیامک عباسی قطعات «وقتی دلت شکست» ،«تو که نیستی» و «جوون تر که بودم» را اجرا کرد.

سانس دوم کنسرت با اجرای آنپلاگد آهنگ «عشق عمیق» شروع شد و وی در ادامه قطعات «من راهی ام» و «من انتخاب شدم» را با پیانو اجرا کرد. با ملحق شدن اعضای گروه به استیج سیامک عباسی آهنگ های «خوبه حال من» ، «روزهای خوب» ، «رویایی»، «خوشبختیت آرزومه» ،«سقوط»، «دچار»، «فلسفه های پوچ» و «عشق دور» را به صورت زنده اجرا کرد. اولین کنسرت سیامک عباسی با اجرای مجدد آهنگ «خوشبختیت آرزومه» به پایان رسید.

امیر عظیمی (ویولن،پیانو و سینتی سایزر) ،آرین کشیشی (نوازنده گیتار بیس) ،نوید رهبر (پیانو،سینتی سایزر) ،مسعود کیانی (درامز) ،مهران اسلامی (گیتار) ،هادی سالاری (گیتار) ،سعید امینی (گیتار) و بابک صفرنژاد (هارمونیکا) به عنوان گروه نوازندگان سیامک عباسی را همراهی کردند.

درسانس دوم این کنسرت مهمانانی همچون روزبه نعمت الهی، بهاره رهنما، علی معلم، احسان روزبهانی، هومن نامداری، نیما رئیسی و یاس حضور داشتند.

گفتنی است اولین کنسرت سیامک عباسی به همت موسسه «آوای هنر» و به مدیدیت محمد جلیل پور برگزار شد و برای تاریخ سوم مهرماه نیز تمدید شده است و می توانید بلیت کنسرت را از طریق سامانه www.84200.ir تهیه نمایید.

ویدیوهایی از اجرای زنده سیامک عباسی در کنسرتش را می توانید از کانال آپارات ما به نشانی aparat.com/siamakabbasi تماشا کنید.

موزیک ترکی