Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام فرشته پاک

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام فرشته پاک

آهنگ سیامک عباسی به نام فرشته پاک را با کیفیت اصلی و لینک مستقیم از وبلاگ هواداران دانلود نمایید. 


متن ترانه فرشته پاک 

کاش از اول می دونستم تو مال دیگرونی

کاش از اول می فهمیدم تو با من نمیمونی

کاش از اول می دونستم تو سهم من نمیشی

کاش می فهمیدم که تو از عشق من گریزونی

از فکر و قلبم تو نمیری که به همین زودی

تو اون فرشته پاکی که من فکر می کردم نبودی

میدونم هرجا که هستی با هرکسی نشستی

به راحتی فراموشم میکنی تو به زودی

این همه عاشق بودم تو نفهمیدی

با تو صادق بودم تو نفهمیدی

من که عاشق بودم تو نفهمیدی

با تو صادق بودم تو نفهمیدی

کاش از اول می فهمیدم تو مغروری

کاش میدونستم از دنیای من دوری

کاش آروم آروم از قلب من میرفتی

چه دروغای شیرینی به من میگفتی

این همه عاشق بودم تو نفهمیدی

با تو صادق بودم تو نفهمیدی

من که عاشق بودم تو نفهمیدی

با تو صادق بودم تو نفهمیدی

 


ترانه سرا: سیامک عباسی
آهنگساز: سیامک عباسی
تنظیم کننده: سیامک عباسی
تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۲/۱۵


اولین آهنگ سیامک عباسی

موزیک ترکی