Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

شرکت مهرآفرین آهنگ مدیر برنامه جدید سیامک عباسی

شرکت مهرآفرین آهنگ مدیر برنامه جدید سیامک عباسی

سیامک عباسی با انتشار پستی ضمن تشکر از اعضای قبلی و جدید گروه خود و اعلام پایان همکاری با پیمان عیسی زاده، شرکت فرهنگی هنری مهرآفرین آهنگ را به عنوان مدیر برنامه جدید خود معرفی کرد که راه های ارتباط با آن در آینده اعلام خواهد شد. در شرح این پست آمده است:

سیامک عباسی:

متعاقب پست قبلى
خواستم تشکر کنم از اعضاى گروهم، هم گروه قبلى، هم گروه فعلى
که طى ١ سالى که گذشت رفیقانه و برادرانه مثل یه خانواده در کنارم بودن 😍💪🏻
ضمناً همین جا اعلام مى کنم مدت قرارداد من با مدیربرنامه ى سابقم آقاى "پیمان عیسى زاده" به پایان رسیده و ایشون دیگه مدیریت برنامه هاى منو به عهده ندارن
البته که دوستى من با پیمان عزیز همچنان برقراره و عدم همکارى ما به رفاقت قدیمى ما هیچ ارتباطى نداره
از این به بعد مدیریت تمام برنامه هاى من به عهده ى شرکت فرهنگى هنرى "مهرآفرین آهنگ" خواهد بود، که راه هاى ارتباطى این شرکت رو در آینده اعلام خواهم کرد

با احترام
سیامک عباسى
.
.
.
.
.
.
پى نوشت: جاى بابک صفرنژاد، آرین کشیشى و هادى سالارى توى این عکس خالیه 😍

موزیک ترکی