Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

دانلود آهنگ امید افخم به نام درگیر توام

دانلود آهنگ امید افخم به نام درگیر توام

آهنگ جدید امید افخم به نام درگیر توام را می توانید در ادامه با کیفیت اصلی و لینک مستقیم دانلود کنید. 

دانلود همه آهنگ های امید افخم


متن آهنگ درگیر توام

من با تو دلخوشم با تو قلبم میزنه
عشقت برای من مثه زنده بودنه
از اولین نگاه بی قرار تو شدم
کاش یه کاری بکنم که بشی مال خودم
عشق دیوونگیه داشتنت زندگیه
بهت عادت می کنم چون تو رو میشناسم
من درگیر توام تحت تاثیر توام
تویی اونی که باهاش زنده شده احساسم
عشق دیوونگیه داشتنت زندگیه
بهت عادت می کنم چون تو رو میشناسم
من درگیر توام تحت تاثیر توام
تویی اونی که باهاش زنده شده احساسم
با تو حس دلخوشی معنا شد
همه چی کنار تو زیبا شد
اومدی و غصه مو کردی
به خودت علاقه مندم کردی
تو همونی که بهش دل بستم
نمیذارم که بری از دستم
زندگیمو به نگات می بازم
خاطراتمو باهت می سازم
عشق دیوونگیه داشتنت زندگیه
بهت عادت می کنم چون تو رو میشناسم
من درگیر توام تحت تاثیر توام
تویی اونی که باهاش زنده شده احساسم
عشق دیوونگیه داشتنت زندگیه
بهت عادت می کنم چون تو رو میشناسم
من درگیر توام تحت تاثیر توام
تویی اونی که باهاش زنده شده احساسم


ترانه سرا: ارغوان دوران
آهنگساز: امید افخم
تنظیم کننده: شجاعت شفاعی
گیتاریست: کیان دارات
ساکسوفون: مرسل وطنی

ناشر: مهرآفرین آهنگ

موزیک ترکی