Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

پیمان عیسی زاده مدیر برنامه سیامک عباسی شد

پیمان عیسی زاده مدیر برنامه سیامک عباسی شد

سیامک عباسی 6 خرداد با انتشار پستی در اینستاگرام ضمن تبریک حلول ماه رمضان، پیمان عیسی زاده را به عنوان مدیر برنامه جدید خود معرفی کرد. متن کامل پست وی را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

سیامک عباسی - 6 خرداد 1396

سلام عزیزان دل 😍
اولاً حلول ماه مبارک رمضان رو به همه ى روزه داران و مسلمانان تبریک مى گم و امیدوارم که سر سفره هاى افطار ما رو هم از دعاهاتون محروم نکنید 😍🌹🌙
ثانیاً مدیربرنامه ى جدیدم "پیمان عیسى زاده" رو خدمت کنسرت گذارها و تهیه کنندگان محترم معرفى مى کنم
پیمان عزیز رو از سال ٨٠ مى شناسم، اون موقع ١٥ سالم بود که توى استودیوى پیمان به عنوان دستیار صدابردار مشغول به کار شدم. لا به لاى درس و مدرسه، یادگیرى صدابردارى رو شروع کردم و به دنیاى موسیقى الکترونیک و متعاقباً موسیقى حرفه اى قدم گذاشتم
خوشحالم که این مسیر رو پله پله طى کردم، تا امروز در کنار شما باشم☺
بعد از این همه سال دست تقدیر اینطور رقم زد که دوباره با پیمان همکارى کنم، امیدوارم حاصل این همکارى هر چه بیشتر نزدیک شدن به شما مخاطبان فهیمم باشه 😍🌹
تهیه کنندگان محترم مى تونن براى هماهنگى کنسرت هاى شهرستان ها با آقاى عیسى زاده در ارتباط باشن .
از اعماق قلبم دوستتون دارم
بهترین ها رو براتون مى خوام
یادتون نره منو دعا کنید، که همیشه سرشار از انرژى هاى مثبتتون باشم☺🌸➕✔️
خوشبختیتون آرزومه ❤️🌹

پیمان عیسی زاده مدیر موسسه فرهنگی هنری "باروک" که پیش تر بعنوان سرپرست ارکستر هنرمند فقید مرتضی پاشایی و بعنوان مدیربرنامه های فرزاد فرزین در مارکت موسیقی حضور داشت و هم کنون بعنوان مدیر برنامه های محمد اصفهانی و سیامک عباسی فعالیت میکند.

همکاری سیامک عباسی با ایشان به پایان رسیده است .

موزیک ترکی