Siamak Abbasi
سیامک عباسی
وبلاگ هواداران

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام تو رو دوست دارم

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام تو رو دوست دارم

آهنگ سیامک عباسی به نام تو رو دوست دارم را با کیفیت اصلی و لینک مستقیم از وبلاگ هواداران دانلود نمایید. 


متن ترانه "تو رو دوست دارم"

بگو حاضرم زندگیمو بدم

بفهمم غمِ تو نگات از چیه

فقط خنده هات باشه تو زندگیم

واسه این که خوشبخت شم کافیه

بگو تا سبک شی بخندی برام

بگو حسِّ من باورت میکنه

یه بغضی همیشه تو لبخندته

که هر روز زیباترت میکنه

تو رو دوست دارم جایِ هردومون

تو زیبایی اندازه یِ آسمون

همه خواهشم از تو اینه فقط

همیشه همین قدر زیبا بمون

تو رو دوست دارم جایِ هردومون

تو زیبایی اندازه یِ آسمون

همه خواهشم از تو اینه فقط

همیشه همین قدر زیبا بمون

بگو تا غمِ تو نگاهت بره

تا دنیا رو با خنده هات پُر کنم

تو زیبایی اون قدر که حتی یه روز

نمیشه غمت رو تصوّر کنم

بهم زندگی میده لبخندِ تو

مگه میشه به زندگی پُل نزد

مگه میشه که تو بخندی ولی

به اعجاز لبخندِ تو زُل نزد

تو رو دوست دارم جایِ هردومون

تو زیبایی اندازه یِ آسمون

همه خواهشم از تو اینه فقط

همیشه همین قدر زیبا بمون

تو رو دوست دارم جایِ هردومون

تو زیبایی اندازه یِ آسمون

همه خواهشم از تو اینه فقط

همیشه همین قدر زیبا بمون

تو رو دست دارم، تو رو دوست دارم

تو رو دوست دارم، تو رو دوست دارم

 


ترانه سرا: احمد امیرخلیلی
آهنگساز: سیامک عباسی
تنظیم کننده: امیر عظیمی
تاریخ انتشار: 1395/09/30


"تیتراژ برنامه فرمول یک"

موزیک ترکی